مرکز خرید دیپلمات کیش
نوشته شده توسط : badsa

مرکز خرید دیپلمات کیش

کیش از روزگاران دور مرکز داد و ستد و تجارت در خلیج فارس بوده است. امروزه مراکز خرید کیش با معماری مدرن و زیبا خود بی‌شک یکی از جاذبه‌های اصلی کیش محسوب می‌شوند.بعد از بررسی مراکز خرید قدیمی جزیره کیش میرسیم به مراکزی که به تازگی در این جزیره احداث شده اند. این بازارها اغلب بروز و مدرن هستند و اجناسی که در آن ها یافت می شود از برند های روز دنیاست.در این مطلب به یکی از بازار های شیک و جدید جزیره به نام بازار دیپلمات کیش خواهیم پرداخت.


از خصوصیات مهم این بازار نزدیک بودن به هتل ها و مراکز تجاری جزیره کیش ، چشم انداز رو به دریا و همچنین فضای سبز و دل انگیز بیرونی آنرا را میتوان برشمرد.

طراحی و معماری مرکز خرید دیپلمات کیش

در ساختمان این بازار، از نمای ترکیبی سنگ ، لاملهای آلمینیومی وشیشه های دو جداره استفاده شده، کف پوش واحد ها را سرامیک های خارجی درجه یک و پوشش دیوار ها و سقف ها را رنگ آکرلیک و کاغذ دیواری می باشد. از دیگر ویژگی های مهم این مجتمع فضای سبز، نگهبانی، پارکینگ، واحد اطلاعات، مانیتورینگ، نمازخانه، انبار تجهیزات، اتاق استراحت پرسنل و مجموعه مدیریتی است. مرکز خرید دیپلمات کیش در کنار برج های مسکونی دیپلمات قرار گرفته و به آن نمایی زیبایی بخشیده است.

 

نمای مرکز خرید دیپلمات کیش در شب 

نمای مرکز خرید دیپلمات کیش در شب

خصوصیات مرکز خرید دیپلمات کیش

مجتمع تجاری دیپلمات کیش در زمینی به مساحت ۱۲,۰۰۰ متر مربع در یکی از بهترین نقاط جزیره بنا گردیده است. زیر بنای کل اداری ۱۱,۴۰۰ متر مربع و زیر بنای مفید آن ۷۷,۰۰۰ متر مربع می باشد. دیپلمات کیش در ۵ طبقه با واحد های اداری و تجاری و خدماتی شروع به فعالیت کرده، این واحدها در طبقات همکف و اول تجاری، در طبقات دوم و سوم اداری و در طبقه ی انتهایی آن دو این بازار دارای ۱۱۹ غرفه است.

 

نمایی از بخش های مرکز خرید دامون کیش 

نمایی از بخش های مرکز خرید دامون کیش

رستوران ۶۰۰ متری و کافی شاپ مشغول به کار هستند. از خصوصیات مهم این بازار نزدیک بودن به هتل ها و مراکز تجاری جزیره، چشم انداز رو به دریا و همچنین فضای سبز و دل انگیز بیرونی آن میتوان اشاره کرد.

محصولات مرکز خرید دیپلمات کیش

واحد های تجاری مجموعه دارای انواع محصولات از جمله: مواد غذایی، کیف و کفش، پوشاک، سوپر مارکت و مواد غذایی، رنت کار، صرافی، محصولات آرایشی و بهداشتی، دفتر بیمه، کریستال، ملحفه و رو تختی و … خدمات عرضه می کنند. متراژ هر واحد بین ۲۰ الی ۶۰۰ متر مربع است. از بخش خدماتی – رفاهی بروز پاساژ دیپلمات کیش می توان به مانیتور مدار بسته، فیبر نوری در سیستم مخابراتی، اعلام و اطفا حریق هوشمند، پست اختصاصی، مجهز به ۴ دستگاه ترانسفور ماتور و نیروگاه دیزل جهت برق اضطراری اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید دیپلمات کیش

در اراضی شرقی نوار ساحلی جزیره، خیابان رودکی، بازار دیپلمات

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

خواهشمندیم در صورتیکه قصد سفر به جزیره کیش را دارید،برای رزرو تور کیش با ما در تماس باشید.

 

منبع

مرکز خرید دیپلمات کیش





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: